Who is Moo?

Află singur! Ia loc şi hai să stăm de vorbă...

22.11.08

Look into my eyes

Publicat de MG |


Care e cel mai lung contact vizual pe care l-ai stabilit vreodata? Cat timp ai rezistat sa privesti pe cineva fix in ochi fara sa intorci capul?
E o prostie, dar oamenii in general evita sa se priveasca in ochi. Ochii spun multe. Sunt cea mai sincera parte(ca un intreg) din noi. Ochii sunt oglinda sufletului. Ei spun totul. Cand privesti pe cineva in ochi, acestia iti spun povestea lui intr-un limbaj codat si astfel, sufletul tau se transforma intrun eye-reader. Daca va cunoaste limbajul, va afla povestea; daca nu, va admira doar ochii.
Si totusi, de ce se feresc oamenii sa se priveasca in ochi. Le e frica sa fie prea sinceri? Le e frica sa se descopere asa cum sunt ei cu adevarat? Au prea multe de ascuns? Chiar au pus stapanire minciuna, umbra si misterul pe toti si fiecare avem cate o imagine falsa? Fiecare ne afisam cu o masca si singura parte care se mai vede din noi sunt ochii.
Am observat ceva. Copiii sunt singurii care au curajul sa te priveasca in ochi pentru ca in inicenta lor nu au nimic de ascuns.
Contactul vizual este chiar pus la zid. Oricine te-ar considera cel mai mare ciudat om daca l-ai privi fix in ochi mai mult de 10 secunde. O privire, devine uneori cea mai puternica arma cu care lupti impotriva cuiva, sau pentru ceva. Majoritatea oamenilor se tem de astfel de arme mai ceva decat de bomba atomica. Aceasta arma are un efect atat de puternic incat te poate schimba instantaneu. De aceea, atunci cand avem ceva important de spus, o concluzie la care am ajuns dupa zile intregi de framantari, fie din teama unui esec, fie din teama ca nu cumva aceste idei sa fie date iarasi peste cap doar de o singura privire, evitam sa le rostim fata in fata. De teama ca o privire ne-ar putea face sa ne razgandim preferam sa trimitem e-mailuri, SMS-uri, sa lasam bilete, sa punem totul in cateva cuvinte sa ne punem palma in fund si sa plecam mai departe cu fruntea sus. In cazul in care ai fi privit acea persoana in ochi si i-ai fi spus aceleasi lucruri, privirea ti-ar fi alunecat usor in jos...in nici un caz in sus.
Putem deci vorbi de un magnetism vizual, un magnetism al ochilor. Foarte rar se intalnesc patru ochi care cand se privesc sa se atraga. De obicei se resping; cand isi manifesta unii asupra celorlalti fortele, doi din ei raman pe loc, iar ceilalti doi sunt respinsi in sus, in jos, in stanga sau in dreapta.
Vreau sa aflu povestea fiecaruia. De asta mi-am si propus sa merg pe strada si sa privesc oamenii in ochi. Chit ca poate or sa ma considere un ciudat si isi vor feri privirile de a mea aruncandu-le de colo colo, in toate partile, imi asum ciudatenia de dragul lor :)
Si poate cine stie, in magnetismul asta haotic poate se vor gasi doi ochi care nu vor fugi de ochii mei.

Care e cel mai lung contact vizual pe care l-ai stabilit vreodata?
Daca ai avea ceva important sa-mi spui, te-ai uita in ochii mei?
Daca te-as privi in ochi, ti-ai feri privirea de a mea?





When You Look Me In The Eyes...

6 comentarii:

Danna spunea...

Vei intalni acei ochi care nu-i vor evita pe ai tai atunci cat o sa te astepti mai putin.
Important e sa ai tu puterea sa le suporti privirea.

Dreams are free spunea...

Sincera sa fiu..mi`e greu sa ma uit in ochii cuivA..mi`e teama sa nu ma lovesc de o privire plina de ura si indiferenta..in loc sa primesc una calduroasa ca o imbratisare..
asta depinde de fiecare om
de taria sa..
e greu..

Liz spunea...

senzatie de deja vu cand am dat click e blogul tau... am dat click din nou, stii, credeam ca inca imi privesc blogul meu... spor la scris, Moo!

Anonim spunea...

Am facut un experiment odata!La fel ca tine mi`am propus sa merg pe strada si sa privesc oamenii in ochii!!5% din totzi mi`au intors privirea dar pentru mai putin de 10 secunde!
De asemenea am fost si in situatia lor!E incomod sa mergi pe strada si sa te priveasca lumea insistent!Sunt straini ce treaba au ei cu mine!Cand lumea se uita insistent la mine pe strada am impresia ca au pretenia ca ma cunosc...Not that good!
Oricum exista persoane pe care doar atat vrei sa le privesti in ochi...si sa gasesti raspunsuri!Crede`ma...:D

Romina spunea...

hey:Dpostul asta chiar m-a surprins....din pacate eu ma numar printre persoanele care nu vor sa fie privite in ochi...am impresia ca persoana aia intra in mintea mea,si asta ma scoate din minti.nu neaparat ca as avea ceva de ascuns...dar nu imi place sa se stie ceea ce gandesc.se intampla sa fiu atacata prin tramvai de cate o pereche de ochi,si chiar nu stiu cum sa scap de ea:))...asa ca si daca tu m-ai privi in ochi....ei bine...as intoarce capul:)).nice textul oricum;)

Anonim spunea...

deci daca tie nu iti e frica sa privesti in ochii cuiva..dupa cum ai spus inseamna ca nu ai nimica de ascuns..si imi e greu sa cred asta..si masca aia pe care o mentionezi e ceva doar de suprafata..trebuie sa vezi interiorul ca doar no sa ti-l puna pe tava...acuma ca unii confunda masca cu realitatea lor e partea a2a...oricum misto postull:)

Trimiteți un comentariu

Subscribe