Who is Moo?

Află singur! Ia loc şi hai să stăm de vorbă...

12.5.10

A fost odata Akademics

Publicat de MG |


Punct.

Acum mai bine de o saptamana am pus punct conferintelor si workshopurilor din cadrul proiectului Akademics (http://www.akademics.ro/ ). Punctul asta anunta inceputul. Sunt sigur ca vor urma lucruri frumoase. Desi lumea are impresia ca toate lucrurile se sfarsesc atunci cand apare punctul, el de fapt anunta inceputul.

"Dar deodat-un punct se mișcă…cel întâi și singur. Iată-l /
Cum din chaos face muma, iară el devine Tatăl... /
Punctu-acela de mișcare, mult mai slab ca boaba spumii, /
E stapânul fară margini peste marginile lumii"
(Scrisoarea I, Mihai Eminescu)

Am invatat multe in acest proiect.

As incepe prin doua citate ale lui Seneca: "Homines dum docent discunt” (Inveti, invatand pe altii) si “Atasaza-te de cei care te pot face mai bun; primeste pe cei pe care la randul tau ii poti face mai buni !”

  • In primul rand, in Akademics am invatat sa fiu mai bun, am incercat sa invat de la altii sa fiu mai bun si am incercat sa ii ajut pe altii sa fie mai buni.
  • Am invatat sa fiu consecvent. Am invatat sa merg pana la capat, chiar daca uneori am trecut prin momente mai tensionate.
  • Am ajuns prin toate imprejurimile Bucurestiului (fara masina); din Pipera in Popesti Leordeni.
  • Am mers pe jos prin camp 4 km, ca sa iau un bon pentru sucuri.
  • Am strabatut tot Bucurestiul in doua ore.
  • Am invatat datorita lui Vladi de la Fabryo (http://vladimartinus.wordpress.com/), toate codurile de culori din nomenclatorul NCS (http://www.ncscolour.com/webbizz/mainPage/main.asp ).
  • Am invatat sa vopsesc pe OSB si acum stiu ca inainte sa dai cu lavabila pe OSB trebuie sa folosesti vopsea alchidica mata ca altfel e prea lucios si nu prinde lavabila.
  • Am invatat ca vopseaua se poate usca in 5 minute cand aplici metoda "evantai" folosita la gratar.
  • Am invatat ca mai exista si taximetristi de treaba. Este un anume Victor la Taxi Pelicanul care din proprie initiativa a venit si ne-a ajutat sa transportam placile de OSB pe porbagaj, deasupra, pentru ca un alt coleg de al lui care venise si constatase ca placile nu incap in masina, l-a anuntat prin statie.
  • Am invatat ca poate dura 3 ore sa insurubezi 24 de suruburi si ca e nevoie de forta lui Bogdan Stoian pentru asta.
  • Am invatat sa umflu baloanele cu pompa (personal record 40/pauza).
  • Am invatat Flash, Photoshop si Corel (notiuni de baza) ca sa pot sa fac logo-ul, bannerele, machetele si sa modific flyerele si afisele.
  • Am cunoscut aproape toti angajatii de la Diverta de pe Magheru. Au fost toti foarte foarte de treaba si chiar ne-am simtit ca acasa la Diverta Acasa. Ionut si Andreea au fost deschisi si ne-au ajutat cu tot ce aveam nevoie. Alex si Adriana ne-au tinut companie si ne-au ajutat si ei cu indrumari. Cu Alex inca mai pastrez legatura. Tot la Diverta am conoscut o tipa draguta la cafenea, care mi-a facut un sandvis si care din pacate tocmai isi daduse demisia inainte sa o cunosc eu (Asta da noroc...sa fiu ultimul ei client).
  • Am invatat sa joc tenis pe Wii.
  • Am invatat cum se pot monta si demonta 10 roll-up bannere in 3 minute.
  • Am invatat cum se deschide un microfon mobil si cum functioneaza mixerul de sunet din Orange Concept Store. Nu am reusit sa invat cum se seteaza frecventa la o lavaliera mobila, dar pana anul viitor promit ca invat :D.
  • Am invatat ca in spatele imaginii unor oameni foarte cunoscuti se ascunde o alta imagine (uneori mai buna, alteori mult mai rea).
  • Am invatat ca nu e bine sa intri intr-o camera din camin de baieti, dar mai ales de fete, chiar daca dupa ce bati la usa cineva striga "Intra". E posibil sa dai peste oameni dezbracati sau "in mijlocul actiunii".
  • Am invatat cum e treaba cu teflonu' si ca peretele respira.
  • Am aflat ca statia Berceni e construita suprateran.
  • Mi-am imbunatatit recordul la lipit afise.
  • Am ajuns si eu prin campus pe la Politehnica si a fost o ocazie buna sa o revad pe Geanina cu care nu mai vorbisem de foarte mult timp.

.....

Cu ce am ramas?


  • Cu bucuria enorma de a lucra cu alti 17 oameni plini de entuziasm +ceilalti oameni din afara echipei care ne-au sustinut si ne-au ajutat de nenumarate ori.
  • Cu satisfactia incredibila pe care am avut-o atunci cand am intrat de unul singur in Aula Magna, cu cererea semnata de Domnul Rosca in mana si in linistea aia solemna, am ridicat banner-ul cu ASER. In momentul ala m-am simtit ca Neil Amstrong pe Luna.
  • Cu bucuria de influenta vietile a aproape 1000 de oameni in mod pozitiv, oricat de putin am fi facut-o.

    Akademics in cifre:
  • 5 zile
  • 30 de ore de activitate
  • 5 domenii diferite
  • 11 conferinte
  • 33 de invitati de renume
  • 38 de parteneri
  • peste 30 de aparitii in media
  • 4 locuri de desfasurare
  • peste 900 de participanti la conferinte
  • 5 workshopuri
  • peste 400 de aplicatii pentru workshopuri
  • 75 participanti selectati pentru workshopuri
  • 5 comunitati create in urma workshopurilor
  • 1 sesiune de campanii publicitare
  • peste 200 de participanti la sesiunea de campanii publicitare
  • UN NOU CONCEPT: "BUSINESS IN COLOURS"
Puteti gasi poze de la eveniment pe Facebook (daca derulati aceasta pagina, veti gasi mai jos, in dreapta un Fanbox Facebook unde apar si pozele)

As vrea sa le multumesc si sa ii felicit pe toti fei care au reprezentat lumea mea in ultimele luni.

  • Adina Dumitru pentru ca m-a suportat. Numai ea stie de cate ori spunea ea da si eu nu sau eu da si ea nu.
  • Andrei Anghel pentru ca am invatat impreuna cum e sa cari in fiecare zi bannerele din ASE in Diverta.
  • Raluca Caraiman pentru zambet.
  • Ioana Cepoi pentru ca are frane bune.
  • Georgiana Chicheanu devotament fata de proiect.
  • Andreea Cristache pentru spiritul artistic si pentru ca a contribuit la realizarea unui site apreciat de toata lumea (http://www.akademics.ro/ )
  • Corina Delea pentru ca a incercat sa faca o multime de lucruri si pentru Akademics si pentru Cupa si chiar a reusit. Si pentru ca a intrat in locul meu in camerele de fete unde nu venea nimeni sa deschida usa :D .
  • Adriana Gheara pentru faptul ca ne motiva de fiecare data cand avea ocazia.
  • Corina Gheonea pentru toate ideile ei ce tin de HR si joculetele care au contribuit mult la inchegarea echipei.
  • Simona Iagar pentru disponibilitate, pentru perii albi (vopsiti la propriu cu vopsea alchidica) si pentru voia buna pe care o aducea in cadrul echipei.
  • Teodora Lungoci pentru implicare.
  • Cristina Mitroi pentru ca a avut grija sa avem cei mai tari parteneri media.
  • Laura Neferu pentru perseverenta.
  • Emilia Raduca pentru veselia pe care o aducea mereu in cadrul echipei.
  • Bogdan Sirbu pentru ca ne-a lasat sa lipim afisul cu Akademics pe usa.
  • Vlad Troncea pentru ca venea mereu cu idei noi.
  • Anca Tudor pentru ca am reusit sa impartim impreuna 200 de flyere intr-o Politehnica aproape pustie.

Si mai sunt cateva persoane din afara echipei carora trebuie sa le multumesc si pe care trebuie sa le felicit.


  • Bogdan Rapan pentru ca a realizat cel mai tare site http://www.akademics.ro/ .
  • Roxana Aron pentru vorbele bune si puterea de a motiva oamenii in momente dificile si pentru toate lucrurile bune pe care le-a facut atat pentru Changemakers cat si pentru Akademics.
  • Bogdan Stoian pentru tot ajutorul acordat si pentru cele 24 de suruburi care pun pariu ca lui i s-au parut 100.
  • Ruxandra Dumitru pentru ca atunci cand simteam nevoia sa vorbesc cu cineva, o sunam, stateam un sfert de ora si incercam sa ne "optimizam" reciproc (a "optimiza" = actiunea de a-l face pe celalalt mai optimist).
  • Octavian Bolocan pentru toata sustinerea si energia pozitiva pe care mi-o transmitea de fiecare data cand ne intalneam.
  • Larisa Draganescu pentru ca s-a obisnuit cu ideea ca nu o intreb "Ce faci?" doar atunci cand am ceva de decontat.
  • Silvia Radu pentru toata sustinerea, increderea si ajutorul acordat; pentru toate eforturile depuse pentru a obtine Aula Magna si pentru faptul ca ne-a suportat de fiecare data cand o bateam la cap cu salile sau cu alte probleme.
  • Clara Nuta pentru ca m-a impins mereu de la spate sa fac vanzari si datorita perseverentei (si a mea si a ei) am avut si rezultate; si pentru ca a mers de doua ori cu mine pana in Popesti Leordeni.
  • Victoria Dinu (Tori) pentru ca a avut grija ca mereu sa existe o buna comunicare intre toti aseristii.

Ar mai fi cativa oameni din afara ASER care ne-au ajutat mult si carora as vrea sa le multumesc:

  • Vladimir Martinus, Junior Brand Manager Fabryo
  • Stefan Teodorescu, Marketing Manager Fabryo
  • Elena Paslaru, Marketing Coordinator Diverta + tot personalul de la magazinul Diverta de pe Magheru
  • Corina Cilianu, Prodecan Facultatea de Relatii Economice Internationale
  • Radu Petrariu, Presedinte Senatul Studentesc
  • Ion Gheorghe Rosca, Rectorul Academiei de Studii Economice
  • Victor, baiatul cu taxiul
  • inginerul de sunet din ASE

Si lista poate continua la nesfarsit...

O sa sune foarte cliseic (a premiile Oscar), dar nu in ultimul rand le multumesc si parintilor mei pentru sustinere si tot sprijinul acordat. (Tu domnu' Project Manager Stefan Gherghe, cu diagrama cu 2 colturi pe margine, stiu ca acum citesti ce am scris. Inchide internetul si treci la treaba! Pana la anul sa atingi marginea cu toate cele 12 colturi. Si tu Doamna Formator, Lector si etc. Luminita Gherghe, stiu ca imediat cum a vazut postarea, Domnul PM ti-a trimis-o si tie in FW pe mail. Ai grija de elevii tai!) Va multumesc si voua!


In final as vrea sa le multumesc tuturor participantilor, tuturor invitatilor, tuturor partenerilor si tuturor celor care au contribuit la realizarea proiectului si au adus un plus de valoare.

Multumesc!

Punct. Si un nou inceput.

Viitorul suna bine!



2 comentarii:

Clara spunea...

Felicitari Mihai pentru tot ce ati facut! Sunt mandra de voi si va multumesc si eu pentru ca sunteti ASER-isti:)

Cristina spunea...

Wow, interesanta postare! Am intrat intamplator pe blogul tau(caci, recunosc, nu mai intrasem de multa vreme) si am ramas impresionata de ceea ce am citit aici. Chiar daca nu am auzit/ vazut/ participat la activitatea voastra, am putut sa imi conturez o imagine de ansamblu despre ceea ce ati realizat! Felictari si tie, si tuturor cu care ai lucrat si care te-au ajutat in acest proiect!
Si nu in ultimul rand, felicitari pentru efortul depus, pentru dragostea si devotamentul pe care le-ati investit in aceasta actiune!

Numai bine!

Trimiteți un comentariu

Subscribe