Who is Moo?

Află singur! Ia loc şi hai să stăm de vorbă...

1.12.10

POT SA IMPRUMUT 25$?

Publicat de MG |

Un om a venit de la munca tarziu, obosit si nervos, gasindu-si baiatul de 5 ani asteptand la usa.

--Tati, pot sa te intreb ceva?

--Da sigur, despre ce e vorba? a raspuns omul

--Tati, cati bani castigi pe ora?

--Asta nu e treaba ta. De ce ma intrebi astfel de lucruri. Spuse omul nervos.

--Doar vreau sa stiu...Te rog spune-mi, cat castigi pe ora?

--Daca trebuie sa stii, castig 50$ pe ora.

--Ah, a raspuns micutul, cu capul plecat.

--Tati, imi imprumuti te rog 25$?

Tatal s-a infuriat:

--Daca singurul motiv pentru care m-ai intrebat asta este ca sa imi ceri niste bani sa iti cumperi o jucarie prosteasca sau alte porcarii, atunci du-te direct in camera ta la culcare. Gandeste-te de ce esti asa egoist. Nu lucrez din greu in fiecare zi pentru asa copilarii!

Micutul a mers in liniste in camera si a inchis usa.

Omul s-a enervat si mai tare pe intrebarile baiatului. Cum a putut sa puna asa intrebari doar pentru a cere niste bani.

Dupa o ora, omul s-a calmat si a inceput sa gandeasca:

^^ Poate chiar era ceva de care chiar avea nevoie sa cumpere cu 25$ si chiar nu mi-a cerut bani des. ^^

Omul a mers la usa baiatului si a deschis-o

--Dormi? a intrebat...

--Nu tati, sunt treaz, a raspuns baiatul.

--M-am gandit, poate am fost prea dur mai devreme, spuse tatal. A fost o zi lunga si m-am descarcat pe tine. Uite aici ai 25$

--Micutul a sarit, zambind. Multumesc tati, a zbierat. Dupa aceea a scos un pumn de bani.

Omul a vazut ca baiatul avea deja bani si s-a enervat din nou.

Micutul si-a numarat incet banii si s-a uitat catre tatal sau.

--De ce vrei mai multi bani daca deja ai? a spus tatal.

--Pentru ca nu am avut destul, dar acum am, a replicat baiatul

--Tati, am 50$. Pot sa cumpar o ora cu tine???? Te rog sa vii mai repede acasa maine. Vreau sa mananc cu tine.

1 comentarii:

Liuba. spunea...

frumoasa poveste. :)

Trimiteți un comentariu

Subscribe