Who is Moo?

Află singur! Ia loc şi hai să stăm de vorbă...

17.12.09

18+2

Publicat de MG |

Acum fix 20 de ani incepea revolutia. Nu, nu! Nu va ganditi la Ceausescu, mortii de la Timisoara si multimea din Piata Revolutiei. Acum fix 20 de ani incepea revolutia mea. Eu sunt Mihai si incerc sa fac lucruri frumoase. M-am nascut pe 17 Decembrie 1989 si de atunci tot ceea ce fac eu se numeste revolutie. De 20 de ani ma lupt cu mine pentru a fi mai bun. De 20 de ani ma lupt cu raul pentru a face bine. De 20 de ani amenint rutina cu schimbarea. De 20 de ani incerc sa vand cat mai bine conceptul de bine. In 20 de ani am facut multe...Stop! In 20 de ani nu am facut nimic. In 20 de ani nu am facut nimic de care oamenii sa isi aduca aminte. Am primit ieri pe mail niste poze cu gestul frumos facut de galeria Politehnicii Timisoara in memoria eroilor omorati
la revolutie. Scria mare pe un banner: "Eroii nu mor niciodata!". Chestia asta m-a pus pe ganduri Sunt un luptator si am propria mea revolutie. Foarte tare! Da? Nu chiar... Intr-o revolutie fara sfarsit orice luptator isi va gasi sfarsitul. Si totusi "Eroii nu mor niciodata!" Intrebarea care ma chinuie cel mai tare este: "Voi fi eu un erou in aceasta revolutie?" Habar nu am! Ce este un erou? Eroii nu sunt victime. Conform DEX "ERÓU = 1.Denumire dată de greci unor oameni deosebit de viteji, autori ai unor fapte mărețe. 2. Persoană vestită prin forța, vitejia și biruințele sale în războaie, în lupte; personalitate distinsă prin faptele sale mărețe. 3. Persoană deosebită prin calitățile sale morale și prin acțiunile sale mărețe; om care se distinge în mod special într-un anumit domeniu." Erou este cineva care a facut ceva pentru tine si de care iti amintesti cu admiratie. Voi fi eu asa ceva? Daca da, pentru cine? Cert este ca voi incerca sa fiu un erou in felul meu. Voi incerca sa fiu EnergicResponsabilOptimUmanist. Voi continua sa fac ce am facut si pana acum: sa fiu bun si sa fac bine. Voi continua sa fiu Mihai, tipul care face lucruri frumoase. Voi incerca sa fiu Mihai, cel care face oamenii sa planga de fericire. Nu stiu daca asta ma va face erou, dar cu siguranta va face erou in povestea mea pe oricine imi va zambi. Vrei sa fii eroul meu? Zambeste!

Presimt ca v-am ametit de tot cu povestea asta despre revolutie. Imi place sa vorbesc mult. Asa este. Asta sunt eu: Mihai, Mihaita, Moo, Misu, "hei tu!", "fratica"...adaptabil si totusi acelasi pentru toti. Desi am 20 de ani, "am schimbat prefixul", "ar trebui sa fiu mai serios si mai calculat", eu am ramas acelasi copil entuziast, visator si increzator ca la 18 ani. Astazi inainte de un curs stateam cu castile in urechi si cu telefonul in mana si ma uitam in playlist. Nu stiam ce sa aleg. Aveam in minte 2 melodii si nu stiam la care sa ma opresc. Prima este aceasta:


Voltaj - 20


A doua este aceasta:


Trupa Veche - Deci 20

Voi ce ati alege?

Eu pana la urma am ales-o urmatoarea:



Vama Veche - 18 ani

Sunt 2 intrebari pe care ti le adreseaza toata lumea cand este ziua ta. Prima este: "Cum te simti la x ani?". M-au intrebat si pe mine multi cum ma simt la 20 de ani? Contrar melodiei celor de la trupa veche, eu ma simt foarte bine. Dar nu pentru ca am 20 de ani ci pentru ca am cei mai de treaba oameni in jurul meu si imi fac din fiecare zi cea mai frumoasa zi. Acestia sunt prietenii si rudele mele. Sunt oamenii pe care ii vad in fiecare zi si in aceeasi masura cei pe care ii vad o data la cateva luni. O mare parte dintre acesti oameni am descoperit-o in ASER. Anul acesta mi-am petrecut si ziua de nume si ziua de nastere impreuna cu acesti oameni si am simtit ca sunt cel mai fericit om din lume. Si acum vine si a doua intrebare: "Ce iti doresti de ziua ta?". Mi-as dori sa am o masina mare, mare in care sa incapa toti oamenii buni din viata mea si sa ii iau pe toti cu mine intr-o calatorie fara sfarsit. Dar stai, masina asta chiar exista...Este sufletul meu.

Multumesc!

1 comentarii:

Loredana spunea...

Scrii foarte frumos si in fiecare post al tau se citeste entuziasmul si bucuria cu care scrii si iti povestesti experientele si trairile.
De azi ai mai castigat un cititor :)

Trimiteți un comentariu

Subscribe